neděle 6. května 2012

Víkendový

 Minulý víkend jsme strávili na chatě...Moc jsem se těšila,po zimě jsem potřebovala do přírody.
Všude bylo ticho a klid,jen ptáčci zpívali...
ráda sedím jen tak venku a koukám po okolí a nebo do ohně.Je to pro mne relax.


 V trávě se schovávalo několik pomněnek,které mám moc ráda...ale kterou kytičku ne?mám ráda snad všechno co kvete,a co se dá v přírodě spatřit







 Lesní jahůdky rozprostírají listy a začínají kvést...snad si smlsnu i já,a ne jen ptáčci:-)))







 V jednoduchosti je krása... stačí jeden zachycený květ...


 Mraveneček v lese,težkou kládu nese...
tady nenese,tady se spíš prochází...


 Všude po okolí kvetou stromy,máme tam asi tři třešně a spousty planých trnek
omamná vůně voněla všude kolem



Ve větvích



No není to krása koukat na přírodu? a nemusím nikam daleko,to co mám za humny mi bohatě stačí.


 Těším se,až se zase vrátíme zpátky...stromy budou sice již odkvetlé,ale pořád bude na co koukat
Krásné dny všem co zavítají přeje Monis




4 komentáře:

Lenka včelka řekl(a)...

Monis, krásná a pohodová procházka přírodou.Určitě tě pozitivně nabila, viď ? Ahoj. Lenka

Anonymní řekl(a)...

Teda Moni,ta první fotografie pomněnky je kouzelná...moc se povedla a doufám,že jsi si odpočinula a nabrala energii:o))Objímá Mokopa

Monis řekl(a)...

Leni,Moni děkuju...V přírodě je mi opravdu líp,ale komu ne?
Moni,tu první fotku dělal syn,moc se mi líbila,tak jsem ji dala na první místo.Takže chvála patří jemu:-)

U motýlka řekl(a)...

Mraveneček nemá chybu:)
tolik krásy kolem nás,
máte krásné stránky s dovolením budu se sem chodit kochat:) přji krásný večer Jarka