neděle 20. května 2012

Modrá a bílá z přírody


Víkend jsme opět trávili na chatě.Vše co kvetlo minule,je už pryč,ale kvetou zase jiné druhy.Všude okolo jsou jen lesy a palouky,no spíš plochy zarostlé trávou...Taky nás tráva pěkně překvapila,byla vysoká přes půl metru,ale přesto jsem v ní nějaké ty kytičky našla


Rozrazil a jahůdka

Taky pár kopretin se našlo,nejdřív mě napadlo si natrhat směs kytiček do vázy,ale pak mi to přišlo líto,a nechala jsem raděj kytičky motýlkům a včelkám


Skoro jako na louce:-)))








Chytrá knížka a internet napověděli že jde o Zběhovec lesní




Rožec rolní,nejdřív jsem myslela,že jde o Ptačinec,ale opět internet pomohl...Mám se ještě co učit,co se týká názvů


Pápěří Pampelišek nesmí chybět




Víkend byl plný sluníčka,trochu práce,trochu jídla a taky odpočinku.
Přeji všem krásné dny.
Monis

4 komentáře:

Rija řekl(a)...

Měla jsi krásný den. Moc hezké kytky jsi potkala. Na kopretiny si přijeď k nám. Manžel by byl jen rád. Nemůže sekat. Krásné dny plné sluníčka Rija

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Moni,
tak to zase vyšlo a užívala sis chatičku a přírodu. Pěkné fotky.
k tvému zítřejšímu svátku ti přeji ze ♥ hodně zdraví, štěstí, lásky a životního optimismu. Pomalu otvírej okénko, neb k tobě letí holub a v zobáčku má maličkost ☺ Přeji ti zítra hezký sváteční den!
evice

Monis řekl(a)...

Rijko,děkuju,ale na kopretiny to mám trochu z ruky:-)))být o něco blíž,určitě bych si přijela...
Evičko děkuju za přání,okénka jsou u nás pootevřená stále,neb je tu docela teplo..Děkuji předem nastotisíckrát.

Amelie řekl(a)...

Nádherně kytičkový příspěvek.