pátek 2. července 2010

Jezírko

Je parné léto a osvěžení potřebuje každý z nás.Já si udělala malé jezírko i na balkoně.Vzala starou smaltovanou mísu,do které jsem původně chtěla sadit kytky,ale nakonec mi zbyla a ležela jen tak...





Vzala jsem mušličky z dávné dovolené,plovoucí svíčky a ustřihla pár květů chryzantémek,co jsem dostala kytičku od jedné skvělé kamarádky a jezírko bylo na světě



nakoukne i kočička,co nového přibylo na balkoně?













Krása něžných květů na vodní hladině























celé zákoutí balkonu




4 komentáře:

Iva řekl(a)...

Moni, dobře jsi to vymyslela a ještě krásněji sis mísu vyzdobila.
Krásný slunečný víkend
Iva

BOHDA řekl(a)...

MOC HEZKÉ . NĚCO PODOBNÉHO JSME TVOŘILI NA CHALUPĚ ,FOTEČKY BUDU TEPRVE VKLÁDAT .
JSOU TO MALIČKOSTI ,ALE ČLOVĚKU UDĚLAJÍ RADOST .
MONIČKO, MĚJTE PĚKNÝ VÍKEND .BOHDA

***ADÉLA*** řekl(a)...

MONIČKO NÁDHERNÉ FOTEČKY PŘEJI VÁM KRÁSNÉ POHODOVÉ LÉTO PLNÉ SLUNÍČKA.
ADÉLA

Jana řekl(a)...

Krásné fotky a krásně vyzdobená mísa! Určitě v tomto parném počasí příjemně osvěží balkónek.