pondělí 5. července 2010

Celý týden s korálky

Minulý týden byl ve znamení korálků...Dostala jsem angínu a zůstala doma,pár dní jsem ležela,ale byly tak neskutečná vedra,že v posteli by nevydržel celý den nikdo,a tak jsem občas vylezla a tvořila...po chvilkách,vždycky třeba jen hodinku a pak zase do postele,a za ten týden vzniklo tohle všechno...Většina je pro moje kamarádky

MODRÁ


ledově modrá a neskutečně dlouhá,i tak by se dala nazvat dlouhatánská šňůra korálků,ke kterým jsem udělala i něžné náušnice







FIALOVÁ S RŮŽOVOU V MĚDI



Tyhle byly na přání,něco růžového a něco fialového s měděnou....nechám to na tobě,ty už si poradíš...a tak vznikly tyhle náušničky



růžové praskačky se snoubí s fialkovými broušenými



MEDOVÁ


Med nemám ráda od malička,vždycky pro mě znamenal něco brrr...jenže med je zdravý a prý moc dobrý...jednou jsem někde četla že med smíchaný s mletými oříšky chutná výborně a je to pravda,tuhle dobrůtku v podobě medu do sebe dostanu a tyhle korálky mi připomínají med a oříšky:-))








ZELENÁ



Tuhle kombinaci nazvala moje sestra Olivový háj,a je to pravda,protože korálky jsou v barvě oliv.Dělané s láskou pro další kamarádku,která si zelenou přála:-)




Všechny šperky jsem dělala s láskou,protože mě to baví,a pokud jsou dělané pro konkrétního človíčka,o to víc mě to baví,protože vím,jaké osobnosti jsou určeny:-)))

6 komentářů:

Iva řekl(a)...

Krásně jsi všechno vytvořilo, mi osobně nejvím lahodí oku zelená.
Krásné letní dny
Iva

BOHDA řekl(a)...

TOLIK KRÁSY .MOC POVEDENÉ .
MÉMU OKU LAHODÍ NEJVÍCE FIALOVÁ A MEDOVÁ .
JSTE ŠIKOVNÁ .
BRZY SE UZDRAVTE .BOHDA

Anonymní řekl(a)...

Také jsme majitelkami několika úžasných kousků a musím potvrdit již vyřčené: Monis je šikulka a pro mě korálková královna! Ještě jednou děkuji!
evice a Sylvijeé

Katka řekl(a)...

Moni, šperky se ti povedly, jsou úúžasnéééé :o)))

hezký den.K.

Anonymní řekl(a)...

Moni, máš zlaté ručičky! Krásné korálky!!!Nádhera! Krásné dny. Ajka

Ajka řekl(a)...

Pane jo, ty šperky jsou úžasné... všechny:-)
Ajka