neděle 9. března 2014

Tulipánové opojení část druhá

Dnes jsem tu zase s krásou tulipánů,opravdu se té nádheře nedá odolat....
  Ani nedokážu říct,které se mi líbily nejvíce,osobně mám v oblibě fialové,bílé a růžové,ale v takovém množství které bylo k vidění nemůžu říct,který je můj favorit,každý byl krásný a každý něčím zaujal.
 


 

 
 Červenožlutá klasika,takové si pamatuju,že jsme měli v zahrádce,když jsem byla malá,tyhle jsou navíc dozdobené střapatými okraji.

 Tady klasické hladké,stejné a přece jiné.
 Moc se mi líbilo,jak měli kytičky tulipánů ve starých zavařovacích lahvích,jednoduché a přesto zdobné,nic neubraly na kráse tulipánům,a hlavně na každé láhvi byl štítek s druhem,takže ty co se mi nejvíce líbily,mám i s názvy a časem si můžu koupit cibulky.
 





Jemné barvy fialkové a růžové,něžnost sama

 Pro dnešek se loučím a příště bude ještě jeden příspěvek,těch co se mi stále nevešly.
Krásnou nedělinku přeju.
Monis
♥♥♥


Žádné komentáře: