středa 12. února 2014

Kabeluška a čtenářské okénko

Tak jsem se letos konečně pustila do tvoření.Potřebovala jsem novou kabelku,bo ta stará,už byla taková obnošená,ošuntělá a taky se barevně nehodila ke všemu.Nápad v hlavě byl,jen realizace vázla,pořád nebyl ten správný čas... A až dozrál,tak jsem sedla a začla tvořit hodnoty... za jeden den vytvořena část,na konci zjištění,že je sešitá blbě,takže párat a odložit na jindy... včera znovu zkompletovat,tentokrát už dobře,sešít,došít ucho a dnes jsem šupajdila s novým modelem:-)))
Hrubší len doplněný potiskem novin a nažehlením transfer obrázků... No nikdo mi neřekl,že na hrubém podkladu to držet nebude,takže sem žehlila ostošest a obrázek ne a ne se pustit... no tak to vypadá ledabyle ošuntěle
  Kapsička na nezbytnosti,aby byly hned po ruce... kdo má všecko najít vevnitř,že? I když kapsami je vybavena i uvnitř... Joo kabelka s kapsami,to je jak pohádka o krtkovi a kalhotách... véééliké kapsy,aby se mu tam všecko vešlo:-)))
 
 Sobota byl den,kdy jsem tak trochu slavila... Narozeniny sice proběhly už v lednu,ale oslava byla později... Normálně oslavy nedělám,ale jelikož tentokrát bylo číslo kulaté,sezvala jsem své nejmilejší.
Od rodičů jsem dostala nezvykle uvázanou kytici z karafiátů
 
 A něco ke čtení.Určitě tuhle trilogii knih zná mnoho z vás,také z toho důvodu jsem si přála alespoň jednu,nakonec jsem dostala všechny tři.
Děkuji
 Od sestřičky věc náramnou... Diář,úvodní obrázek změněn již mnou,je tam takové okénko,kde si můžu obrázek měnit třeba každý den:-))),ale když se diář otevře,to je teprv pokoukání
  jsou v něm obrázky,rady,pranostiky,recepty,
no prostě dá se v něm listovat a zapisovat každý den

Jen malá ukázka

A když už jsem u knížek,každoročně dostávám knížečky ze Studia Trnka,letos jsem byla potěšena Květomluvou
 Ke každé kytce krásné obrázky a kousek textu,který určuje význam rostlin.
Můžeme věřit a nemusíme,ale knížečky Kláry Trnkové patří mezi mé oblíbené.


Dárečků jsem dostala vícero,vlastnoručně upečený dort,kdo mě zná,ví kde jej najde,náušničky,tamtéž...
Něco na tvoření,krásnou orchidej,vůně a spousty jiných věcí které mi dělají radost.
Děkuji všem za dárky a nakukujícím děkuji za návštěvu.
Monis
♥♥♥

2 komentáře:

Kaiva L. řekl(a)...

Ahoj Moni, taška se mi moc líbí. jsi šikulka. Jinak takové dárečky by se mi také líbily, věřím, že ti udělaly velkou radost.
IVA

Mery13 řekl(a)...

Juuu ta je krásna, podarila sa ti. A darčeky, no proste nádhera, mne by tiež sadli ako uliate a k okruhlinam Ti prajem všetko všeťučko najlepšie a nech sa ti splnia aspoň nejake želania :-) Zdravím ťa a prajem krásne dni.