sobota 20. října 2012

Podzimní den

Dnešní den byl ve znamení tepla,sluníčka a vymetené oblohy.Takový den láká k tomu vyjít alespoň na malou procházku a posedět na lavičce,když paprsky tak hřály.No a protože podzim je i znamením barev,posbírali jsme krásná ozdobná jablíčka co nám rostou za domem,nějaký ten list a fotila jsem.


Jablíčka jsou naleštěná,aby se mělo sluníčko v čem odrážet:-))


Javorové listy hrají všemi barvami


Vypadají k nakousnutí,ale bohužel jedlá nejsou
 


Hra světla a stínu
 

 Jako podklad k focení jsem použila moje nové pončo.Háčkované mnou,po čtyři měsíce.Nebyla to práce kdy bych háčkovala každý den,ale několik večerů jsem u něj proseděla.Je z čisté ovči vlny a krásně hřeje.


Lavička posloužila k nafocení modelu
Počasí nám slibuje ještě několik teplých a slunečných dnů,proto všem přeji,aby si jej dosyta užili.
Mějte se všichni krásně.
Monis

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na lavičce v ponču chybí modelka :-) U nás bylo také nádherně, vydržela jsem se 4 hodiny procházet tou krásnou, barevnou přírodou. Nádhera! Kéž by bylo ještě aspoň pár takových dnů! Tobě přeji pohodu a klid ♥♥♥
Moc zdravím!
evice

Ajka řekl(a)...

Takové pončo by se mi taky líbilo, je nádherné!
Ajka

Ajka řekl(a)...

Tedy Moničko, to pončo je dokonalé! Je úžasné, po ponču prahnu už několik let, mám vlnu, ale nemám trpělivost :))). Přeji ti krásné sluníčkové dny a pohodu. Ajka

mokopa řekl(a)...

Moni, ještě jednou ne osobně obdivuji tvoje pončo a "tvoje" jablíčka mám v chladu schované, snad vydží na zimní výzdobu...objímám Mokopa

Monis řekl(a)...

Všem děkuju za milé komentáře.
Moni uvidíš,tady to většinou leží na zemi skoro do jara,aspoň mají ptáčci co zobat přes zimu.
Přeju Vám krásné dny.Monis

BOHDA řekl(a)...

MOC HEZKÉ FOTEČKY.
PONČO JE PARÁDNÍ.
TO BUDE TEPLOUČKO PŘÍJEMNÉ.
PŘÍJEMNOU NEDĚLI.
BOHDA