úterý 17. července 2012

Trocha tvoření


Při včerejším nákupu jsem uviděla v obchodě krásné chryzantémky,učarovaly mi,a nevěděla jsem kterou barvu vybrat,syn to rozhodl za mě...
mami,vem si obě,a už je cpal do vozíku...
No dobře,pro jednou se nic nestane,když koupím kytky dvě,a ne jednu a už mi hlavě běželo,jak je naaranžovat

 Už delší dobu mám doma skleněný tác na nožce,která je dutá a dá se do ní vložit aranžovací hmota...Stále ležela nevyužitá,až tentokrát jsem do ní naaranžovala květy chryzantémek

 Bez srdíček se nikdo neobejde:-))


Troška detailu
 




Náhrdelník jsem tvořila ze smetanových perliček různých velikostí,je to dárek na přání,doufám,že majitelce udělá radost






Dnešní den je takový pošmourný,tak mějte slunce alespoň ve svých ♥
Monis

5 komentářů:

Rija řekl(a)...

Krásná kompozice se zrodila v tvých rukou. Moni, tohle se ti opravdu podařilo. Rija

Lennka řekl(a)...

Moni, moc krásný ;-) Majitelce perličky udělají určitě radost, tím jsem si jistá. A určitě Ti dám vědět ;-)
Moc děkuji a těším se na tu krásu

Lenka

Lenka včelka řekl(a)...

Moni, jedním slovem... krása.
:-)

Unknown řekl(a)...

Velice vkusné a krásné aranžmá...vystihla jsi to !!!Daja

Monis řekl(a)...

Děkuji všem za milé komentáře,které vždycky potěší♥♥♥