čtvrtek 28. června 2012

Z jarmarku

V sobotu jsem se zúčastnila jarmarku ,který můžu říct se vyvedl.Moje zboží se líbilo a prodávalo a tomu jsem velmi ráda

Za utržené penízky jsem si musela něco koupit,když jsem uviděla stánek s keramikou,kterou obdivuji na fotkách z Berouna a Kunštátu,hned jsem věděla,že alespoň hrníček mít musím.No ale aby hrníčku doma nebylo samotnému smutno,přibyl ještě džbáneček:-))

 Pečený čaj snad zná už každý,a nejedna z nás jej doma i vyrábí.Patřím mezi ně také,ale u stánku kde paní prodávala se objevila novinka a tu jsem musela vyzkoušet.Uvidím jak bude chutnat,stejně si nakonec zase udělám svůj,ale znáte to,i když doma mám ten osvědčený,stejně neodolám a koupím u konkurence:-)))


Podkovička od kováře pro štěstí,ta nesmí chybět
Byla to velmi hezká sobota,plná zážitku a radosti.
Přeji Vám všem krásné dny
Monis

6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Moniko, mam takoveto akce moc rada, i kdyz sama nic neprodavam a jen nakupuji. Prima, ze se tve zbozi libilo a keramika je tedy prepychova. Peceny caj z jahod? hm, to musi byt urcite dobrota. Mej krasny den, Katerina

Anonymní řekl(a)...

Moni, to je krásný hrnek a džbán! No to je jasný, žes je tam nemohla nechat :-)
A tvé zboží je na jedničku. Zítra budu obdarovávat kamarádku tvými porcelánkami. Už teď vím, že se jí budou líbit, obdivovala mé oranžové :-)
Přeji ti, aby se ti nadále dařilo a měla jsi pořád jen spokojené zákazníčky♥♥♥
evice

Unknown řekl(a)...

Moni,musím říct,že jsi měla prima DEN,vše je parádní ...Daja

Monis řekl(a)...

Všem děkuju za milé komentáře♥♥♥

Katka řekl(a)...

Ahojky Monis.. skvělý jarmark.. :o) tak ať se daří.pá. Katka

Monika řekl(a)...

Ahoj Moni, tvuj stul/zbozi vypada bajecne, vubec se nedivim, ze jsi dobre prodala! Keramika je nadherna, mam pro ni take slabost :) a peceny caj jsem jeste nevyzkousela i kdyz jsem o nem uz hodne cetla a snad se do nej jednou take pustim. Moc zdravim, Monika.