středa 21. září 2011

Náram...náram...náramky

Minule jsem vám nabídla něco málo z náušnic,dnes nabízím náramky a jednu soupravičku...
Barvičky jsem ladila k nadcházejícímu podzimu



Fialkový spoutaný v měděných kroužcích



Oranžové placičky s kytičkama



A zase kroužky,tentokrát spoutaly oranžové a zelené kuličky

8 komentářů:

Magda_zelene_udoli řekl(a)...

Opět moc krásné šperky :-)

Anonymní řekl(a)...

Nádhera jako vždycky. A já už mám nakoupeno :-* Děkuji :-)
evice

Monis řekl(a)...

Děkuji za krásné komentíky...teď mě to zas chytlo tak každý den něco vytvořím.
Evičko děkuju:-))

Danuška řekl(a)...

Monísku...krása..jak taky jinak :o)
Ten první je naprosto dokonalý !
Krásné dníky.
Objímám!!

Amelie řekl(a)...

Nádherné šperky, suprová práce.

Monis řekl(a)...

Danuško,Amelie,děkuji moc

Unknown řekl(a)...

Ten prvni je nadherny, ten bych hned brala.

Monis řekl(a)...

Katko,není nic jednoduššího než nakouknout ke mě do obchůdku a může být váš :-)))