neděle 6. června 2010

Muškáty z balkonu

Kytičky na balkoně mám nasazené už skoro měsíc,fotek už mám v archivu taky hodně,tak jsem si sedla a vybrala ty nejhezčí...Letos jsem si zamilovala všemožné muškáty,převážně v růžových odstínech,doplněných bílou


Dřevěnou přepravku mi udělala manžel na přání,když mi přinesl jednu starou...Kočička je od skvělé kamarádky keramičky a šikovné tvořilky snad na všechny techniky



Tohle je vzor,stará přepravka na nářadí



něžná bílá,bílé muškáty mám moc ráda



v kombinaci s růžovou



prý andělské...co je na tom pravdy nevím,ale bylo to u nich napsáno...mají tak zvláštní barvy,že je lze těžko zachytit,ale tyhle jsou nejvěrnější



poprvé mám i anglický,je něžný a na jeho kvítky se vydržím koukat hodně dlouho











a zase bílá,každý den vypadá trošku jinak a já musím stále fotit dokola



angličan podruhé,tentokrát v tmavší barvičce



stále ty stejné dokola,ale pokaždé jiné:-)








2 komentáře:

Gralińka řekl(a)...

přepravka je úžasný, po takové už dlouho pátrám! Krásný a kytičky jakbysmet ! :)

Jaromila řekl(a)...

Přepravka je bezvadná,ve kterým kontošu jste ji našli, že bych tam taky skočila :):):)
Kvítečka jsou fotogenický, asi tak jako zvířátka.
Zdravím a měj se krásně. Jar.