úterý 21. července 2009

Radůstky

Protože mám spousty kamarádek,nejdříve virtuálních,nyní už jich spousty znám i naživo tak dostávám při každém setkání dárečky...nejsou to dárečky kupované,ale tvořené šikovnýma ručkama těchto kamarádek a co víc jsou dělané s láskou...každá,která dáreček tvoří,tak jej tvoří s láskou a myšlenkou,že obdarovanému udělají radost...a protože takových to dárečků už mám hodně,přemýšlela jsem kam s nimi a našla jednu volnou zeď,na ní jsem pověsila bambusovou roletu(účel byl schovat dveře,které se nepoužívají) a tam si věším tyto dárečky...a pokaždé když projdu kolem podívám se,vzpomenu na osůbku co mi jej darovala a myšlenkou obejmu...můžu říct,že z těch věcí na mě sálá klid a pohoda...



věšáček z aukra zdobí dárečky a můj šicí koutek



roleta a na ní spousta krásných věciček

Žádné komentáře: